Czarowanie konsumentów rozmaitymi technikami handlowymi, chociaż w teorii ograniczone prawnie przeróżnymi regulacjami, ma okazję odbywać się na wielu bardzo złożonych poziomach. Wiedza z dziedziny psychologii lub programowania neurolingwistycznego przydaje się niezwyczajnie przy tworzeniu przekazu marketingowego.
Przede wszystkim ważne jest to w takim razie w tych branżach, które naturalnie dość nastawiają się na nadzwyczaj wielkie dochody oraz operują wybitnie kosztownymi dobrami, a tak oczywiście jest na rynku nieruchomości. Mieszkania zdobyć wolno rynku pierwotnym bądź wtórnym oraz jeszcze do niedawna to ten pierwszy rynek dominował nad drugim, przedstawiając niesłychanie przyciągające wskaźniki wzrostowe, pchając równolegle niemal całą gospodarkę kraju do przodu.
Ciągle pojawiające się pionierskie plany budowy osiedli lokalowych przez deweloperów, wieczne pożyczki napływające z instytucji bankowych zarówno do tych strategicznych inwestorów jak oraz stereotypowych klientów potrzebujących kredytu hipotecznego na zakup jednego z tych nowoczesnych mieszkań – znacznie więcej na https://tradebest.pl/sprzedaz/mieszkania/Warszawa:Mokotow/mazowieckie/cena_od_0_do_9999999999PLN/powierzchnia_od_0_do_9999999999%20%20%20%20%20%20%20%20m2/liczba_pokoi_od_0_do_999/0.htm. Wszystko to sprawiało, że w gospodarce pojawił się dodatkowy pieniądz oraz zapotrzebowanie na różnorodne idealna konsumpcyjne ciągle rosło. Dziś rynek pierwotny nieruchomości ma się nie najlepiej, przede wszystkim właśnie dlatego że nowatorskie trendy w budowaniu mieszkań sprawiły iż deweloperzy poszli śladem najbardziej wymagających klientów.
A bo głównie to młodzi ludzie zaczynający dopiero pracę stanowili ich konsumentów, sprostanie ich oczekiwaniom polegało w zasadzie na stworzeniu wybitnie luksusowego i ogromnego apartamentu. Skoro i tak za wszystko wolno było zapłacić kredytem hipotecznym, rozmiar mieszkania oraz jego wartość przestały mieć dla samego właściciela faktyczne znaczenie – ważniejsze stało się oczarowanie luksusem takiego mieszkania, jego możliwościami aranżacyjnymi. Dziś rynek pierwotny mieszkań mocno podupada wobec tego, iż nie ma już zapotrzebowania na prawdziwie nowoczesne zamknięte osiedla a deweloperzy wcale nie są skłonni do rozpoczęcia nagle konstruowania osiedli w niskim standardzie, ponieważ to automatycznie świadczy dla nich zdecydowanie mniejszy dochód od każdego sprzedanego metra kwadratowego.